2012/09/20

AURKEZPENA

Oraingo honetan, Magisteritzako 2. mailako IKTko arloan Lehen Hezkuntzarekin eta teknologiekin zer-ikusia duen blog bat eratzea proposatu zaigu. Nik oso interesgarria iruditzen zaidan osasunaren gaia aukeratu dut.

OSASUNTSU HAZTEN bolg honetan osasuna bere zentzurik zabalenean lantzen saiatuko naiz. Gure burua, bai fisikoki eta baita psikologikoki, ahalik eta hoberen zaintzeko aholkuak emango ditut, topatzen dudan informazio interesgarria isladatuko dut, umeen hazkundean kontuan eduki beharreko aspektuak komentatuko ditut, etab. Beraz, ez da soilik irakaskuntzara edo hezkuntzara bideratutako informazio-iturri bat izango, baizik eta bere burua zaintzeko eta hobetzeko prest dagoen orok hona jotzeko aukera izango du.

Besterik gabe, espero dut lan polita eta irakurtzen duzunoentzako baliogarria izatea!

No hay comentarios:

Publicar un comentario